Cereri/formulare

Acte necesare obtinerii certificatului de confirmare a depunerii documentatiei in vederea obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare emiterii autorizatiei in baza Legii nr. 507/2002
  1. Cerere – tip, completata potrivit formularului care constituie anexa nr.2 la prezentele Norme metodologice, semnata de solicitant sau, in cazul infiintarii asociatiei familiale, semnata de toti membrii asociatiei;
  2. Cazierul judiciar al persoanei solicitante sau al tuturor membrilor asociatiei familiale, in original;
  3. Copii legalizate de pe actele de identitate ale persoanei solicitante sau, dupa caz, ale tuturor membrilor asociatiei familiale;
  4. Certificatul medical eliberat in conditiile legii, privind starea sanatatii persoanei fizice, respective a membrilor asocialtiei familiale, care sa le permita desfasurarea activitatii pentru care se solicita autorizatia, in original;
  5. Copii legalizate de pe documentele care atesta calificarea professionala a persoanei fizice, respectiv a membrilor asocialtiei familiale, in conditiile art.8 si art. 9 din lege si, dupa caz, de pe autorizatia speciala emisa de organelle competente, potrivit legii;
  6. Actul de proprietate sau declaratie notariala pentru stabilire sediu.
Acte necesare pentru emiterea autorizatiei in baza Legii nr.507/2002
  1. Cererea – tip, completata potrivit anexei 4, semnata de solicitant sau, in cazul infiintarii asociatiei familiale, semnata de toti membrii acestei asocialtii;
  2. Certificatul eliberat de Primarie;
  3. Copii legalizate de pe documentele doveditoare a dreptului de folosinta al persoanei fizice/ membrilor asociatiei familiale asupra spatiului/ spatiilor autorizate conform obiectului de activitate, in care se vor desfasura activitatile principale si, dupa caz, activitatile secundare, care fac obiectul autorizarii;
  4. Copii legalizate de pe autorizatia speciala emisa de organele competente potrivit legii pentru desfasurarea activitatilor economice a caror exercitare necesita o autorizatie speciala;
  5. Dupa caz, declaratiile pe propria raspundere pentru acordurile si avizele emise de catre institutiile abilitate sau documentele necesare pentru obtinerea acestor acorduri si avize, potrivit anexei nr.3;
  6. Dovada rezervarii denumirii la Registrul Comertului;
  7. Acordurile si avizele solicitate prin certificat.
Acte necesare pentru inregistrarea in evidentele fiscale a unei societati
  1. Declaratie de impunere privind stabilirea impozitului pe cladiri, pe terenuri, taxa mijloc transport, taxa firma, taxa reclama si publicitate;
  2. Copie dupa certificatul de inregistrare fiscala;
  3. Copie dupa contractul de vanzare-cumparare;
  4. Copie dupa factura fiscala.
Acte necesare eliberarii certificatelor de nastere duplicate (pierdere, preschimbare)
  1. Cerere tip;
  2. Buletin sau carte de identitate;
  3. Timbru fiscal de 2000 lei.
Acte necesare pentru inregistrarea unui nou nascut
  1. Certificat medical constatator al nou nascutului viu;
  2. Buletinele parintilor;
  3. Certificatul de casatorie;
  4. Certificatele de nastere ale parintilor (in cazul in care parintii nu sunt casatoriti).
Acte necesare inregistrarii decesului
  1. Certificat medical constator al decesului eliberat de medicul de familie sau spital;
  2. Buletinul sau cartea de identitate a decedatului;
  3. Certificatul de nastere al decedatului;
  4. Certificatul de casatorie al decedatului;
  5. Livretul militar al decedatului (pentru barbatii pana in 45 ani);
  6. Daca declararea decesului nu se face in cel mult a treia zi de la deces, se aduce de la Parchetul de pe langa Tribunalul Judetean dovada de inregistrare a decesului.
Acte necesare pentru inregistrarea unei casatorii
  1. Certificate prenuptiale de la medicul de familie;
  2. Buletinele sau cartile de identitate;
  3. Certificatele de nastere;
  4. Sentinta de divort definitiva sau certificatul de deces al fostului sot (fostei sotii), in cazul in care persoana respectiva este la a doua casatorie;
  5. Taxa – 250000 lei.
Acte necesare pentru eliberarea livretului de familie

A) Din oficiu – se elibereaza la casatorie fara alte acte suplimentare.
B) La cerere

  1. Buletinele sau cartile de identitate;
  2. Certificatul de casatorie;
  3. Certificatele de nastere ale copiilor sub 18 ani.
Acte necesare pentru eliberarea sesizarii pentru deschiderea procedurii succesorale

A) Din oficiu – se elibereaza cu ocazia declararii unui deces in urma depunerii unei declaratii de avere.
B) La cerere

  1. Buletinul sau cartea de identitate a mostenitorului, care se va prezenta personal.
  2. Certificatul de deces.
  3. Cerere – declaratie.
  4. Taxa succesiune – 200000 lei.
Acte necesare pentru scutirea de taxe si impozite a veteranilor de razboi ai a vaduvelor veteranilor de razboi (care nu s-au recasatorit)
  1. legitimatie de veteran de razboi vizata pe anul in curs;
  2. copie dupa actul de proprietate;
  3. cerere;
  4. copie dupa buletin sau cartea de identitate.
Acte necesare scutirea de taxe si impozite a persoanelor invalide, cu gradul de invaliditate I si II
  1. cerere;
  2. copie dupa actul de proprietate;
  3. copie dupa buletin sau cartea de identitate;
  4. copie dupa decizia asupra capacitatii munca.
Acte necesare pentru inscrierea mijloacelor de transport in evidentele fiscale
  1. copie dupa cartea de identitate;
  2. copie dupa fisa de inmatriculare;
  3. contractul de vinzare-cumparare sau factura (original);
  4. copie dupa bulletin sau cartea de identitate;
  5. cerere.
Acte necesare pentru inscrierea unui imobil, teren in evidentele fiscale
  1. declaratie de impunere;
  2. cerere;
  3. copie dupa actul de proprietate, contractul de vanzare-cumparare.
Acte necesare acordarii sprijinului financiar producatorilor agricoli
  1. cerere;
  2. copie dupa actul de proprietate sau act notarial;
  3. copie dupa buletin sau cartea de identitate;
  4. copie dupa certificatul de deces (in cazul mostenitorilor).
Acte necesare pentru acordarea sprijinului direct (prima) producatorilor agricoli
  1. cerere;
  2. copie dupa actul de proprietate;
  3. copie dupa buletin sau cartea de identitate.
Acte necesare pentru defrisarea viei
  1. cerere;
  2. copie dupa actul de proprietate;
  3. copie dupa buletin sau cartea de identitate.
Acte necesare pentru plantare vie
  1. cerere;
  2. copie dupa actul de proprietate;
  3. copie dupa buletin sau cartea de identitate.
ACTE NECESARE ACORDARII ALOCATIEI DE STAT PENTRU COPII
  • CARTE DE IDENTITATE  PARINTI
  • CERTIFICAT DE NASTERE COPIL (ORIGINAL)
  • NEGATIE DIN STATUL DE UNDE S-A  NASCUT COPILUL PENTRU COPII NASCUTI.

Mentionam faptul ca pentru copii nascuti in strainatate pentru acordarea alocatiei de stat se solicita NEGATIE din statul unde s-a nascut copilulul.

CERERE ALOCATIE DE STAT

ACTE NECESARE ACORDARII INDEMNIZATIEI PENTRU CRESTERE COPIL IN VARSTA DE PANA LA VARSTA DE 2 ANI
  • CERERE SOLICITARE
  • CARTE DE IDENTITATE – PARINTI
  • CERTIFICAT DE NASTERE COPIL (ORIGINAL)
  • CERTIFICAT DE CASATORIE
  • CERERE –ANGAJATOR-PENTRU SUSPENDAREA CONTRACTULUI DE MUNCA PE O PERIOADA DE 2 ANI-CONFORM CU ORIGINALUL.
  • DECIZIE SUSPENDARE CONTRACT MUNCA PENTRU CRESTERE COPIL-ANGAJATOR-CONFORM CU ORIGINALUL.
  • ADEVERINTA TIP DE LA ANGAJATOR CU ULTIMILE 24 DE LUNI LUCRATE.
ACTE NECESARE ACORDARII STIMULENTULUI DE INSERTIE
  • CERERE SOLICITARE
  • CARTE DE IDENTITATE PARINTI
  • CERTIFICAT DE NASTERE COPIL
  • CERTIFICAT DE CASATORIE
  • DECIZIE DE LA ANGAJATOR PRIVIND RELUAREA ACTIVITATII.
  • ADEVERINTA TIP DE LA ANGAJATOR CU DATA RELUARII ACTIVITATII.
  • ADEVERINTA A.J.P.I.S CU PERIOADA ACORDARII INDEMNIZATIEI PENTRU CRESTERE COPIL.
DOCUMENTE V.M.I.
  • Formularul standard de cerere VMI, care conţine date privind solicitantul şi date privind componenţa familiei;
  • Declaraţia pe propria răspundere;
  • Angajamentul de plată (pentru situaţiile în care se pot constata drepturi acordate necuvenit);
  • Actul de identitate al solicitantului şi al membrilor familiei;
  • Adeverinţe de venit pentru toate sursele de venit;
  • Certificat de naştere pentru fiecare copil;
  • Certificatul de deces pentru oricare membru decedat al familiei;
  • Dovada şcolarizării pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 3 şi 16 ani;
  • Alte documente specifice situaţiei solicitantului/beneficiarului.

Componenţa familiei, filiaţia copiilor şi situaţia lor juridică faţă de reprezentantul legal vor fi verificate/validate prin SNIAS.

În cazul în care verificarea/validarea prevăzută la alin. (1) nu este posibilă, reprezentantul familiei prezintă, la solicitarea personalului serviciului public de asistenţă socială, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016, aprobată cu modificări prin Legea nr. 179/2017, cu modificările şi completările ulterioare, după caz, următoarele documente:

  1. certificatele de naştere ale copiilor aflaţi în întreţinerea familiei;
  2. certificatul de căsătorie;
  3. hotărârea judecătorească de încredinţare în vederea adopţiei, potrivit legii;
  4. hotărârea judecătorească de încuviinţare a adopţiei, potrivit legii;
  5. hotărârea judecătorească sau, după caz, hotărârea comisiei pentru protecţia copilului pentru măsura plasamentului, potrivit legii;
  6. hotărârea judecătorească prin care se dispune delegarea temporară a autorităţii părinteşti către persoana desemnată, conform prevederilor art. 104 şi art. 105 din Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. decizia directorului general al direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului sau, după caz, hotărârea judecătorească pentru măsura plasamentului în regim de urgenţă, potrivit legii;
  8. hotărârea judecătorească de instituire a tutelei sau, după caz, dispoziţia autorităţii tutelare, potrivit legii;
  9. actul doveditor care atestă calitatea de reprezentant legal al persoanei minore lipsite de capacitate deplină de exerciţiu al drepturilor civile, respectiv părinte, tutore, curator, altă persoană desemnată reprezentant legal prin decizia directorului general al direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului sau, după caz, prin hotărâre judecătorească;
  10. hotărârea judecătorească prin care soţul/soţia este declarat/declarată dispărut/dispărută;
  11. hotărârea judecătorească prin care soţul/soţia este arestat/arestată preventiv pe o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate şi nu participă la întreţinerea copiilor;
  12. după caz, alte acte doveditoare privind componenţa familiei.

CERERE VENIT MINIM DE INCLUZIUNE SI INCALZIREA LOCUINTEI

ANEXA NR.4 V.M.I

ANUNT combustibili solizi(lemne) Lg.226/2021

Sari la conținut